Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

GLEJBJERG MEDBORGERHUS A/S
Borgergade 76
6752 Glejbjerg
CVR-nr.: 28669372
Tlf.: 75 19 84 64
E-mail: info@hotel-glejbjerg.dk


Priser

Alle priser på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til løbende at justere priserne uden varsel. Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.


Betaling

Hos GLEJBJERG MEDBORGERHUS A/S er alle bestillinger forudbetalte. Betaling sker i forbindelse med bestilling og dækker den valgte madlevering på en fremtidig dato.

Vi accepterer følgende betalingsmidler:

  • VISA/Dankort

  • VISA

  • VISA Electron

  • Mastercard

  • MobilePay

Betalingen trækkes med det samme, og bestillingen anses som bindende. Der sendes en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse.


Levering

Levering sker på den dato, kunden selv vælger under bestillingsprocessen. Vi tilstræber som udgangspunkt at levere maden inden for 5–7 hverdage efter bestilling, medmindre kunden har valgt en senere dato.

Vi leverer kun til adresser i Danmark (ekskl. Færøerne og Grønland). Levering sker som udgangspunkt til virksomhedens adresse i dagtimerne.

Ved særlige arrangementer som fx julemenuer og nytårsmenuer, kan levering ske på udvalgte datoer, som vil fremgå klart ved bestilling.


Reklamationsret

Da der er tale om madvarer, gælder reklamationsretten kun ved fejl eller mangler, som f.eks. fejl i levering eller kvalitet. Eventuelle reklamationer skal ske straks efter modtagelse og senest samme dag som levering.

Ved berettiget reklamation vil der blive tilbudt ny levering, refusion eller afslag i pris, afhængigt af den konkrete situation.

Kontakt os hurtigst muligt på info@hotel-glejbjerg.dk ved fejl i leverancen.


Fortrydelsesret

Ifølge forbrugeraftaleloven gælder der ikke fortrydelsesret på levnedsmidler og varer, der forringes hurtigt, herunder mad og måltider.

Når der bestilles mad til en specifik dato, betragtes det som en vare fremstillet efter kundens specifikation, og bestillingen kan derfor ikke annulleres eller refunderes, når først betalingen er gennemført.

Ved sygdom eller andre ændringer bedes du kontakte os hurtigst muligt – vi vil altid forsøge at finde en fleksibel løsning, hvis det er muligt.


Persondatapolitik

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Du kan læse mere i vores persondatapolitik på hjemmesiden, herunder om hvilke oplysninger vi gemmer, hvorfor og hvor længe.


Klagemuligheder

Har du en klage, kan den indsendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

EU-forbrugere kan også klage via EU-kommissionens online klageportal:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ved brug af denne platform bedes du angive vores e-mail: info@hotel-glejbjerg.dk